Весці Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі № 5
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Весці Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі № 5 by Subject "19 век"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemИз истории белорусского скрипичного концерта(Белорусская государственная академия музыки, 2004) Яконюк, А.В.; Jakonjuk, A.V.В статье рассматривается эволюция жанра белорусского скрипичного концерта. Раскрываются региональные особенности жанра в связи с основными направлениями становления и развития национальной композиторской и исполнительской школы. Выявлены пути расширения образно-характеристичной гаммы, тенденции симфонизации жанра и особенности воплощения принципа концертности. Показано своеобразие поиска в области тембровой палитры солирующего инструмента и оркестра на всех исторических этапах белорусского композиторского творчества.
- ItemМэты і дзейнасць беларускага таварыства св. Цэцыліі(Белорусская государственная академия музыки, 2004) Шэйпа, С. І.; Shjejpa, S. І.Артыкул знаёміць з адным з невядомых эпізодаў з гісторыі музычнай культуры Беларусі XIX ст. - дзейнасцю беларускага таварыства св. Цэцыліі. Таварыства імкнулася падтрымаць каталіцкую традыцыю на Беларусі, для чаго арганізоўвала канцэрты рэлігійнай музыкі і заахвочвала мясцовых аўтараў пісаць творы ў літургічных жанрах.
- ItemРамансы М. К. Агінскага як з'ява перадрамантызму (паэтычныя тэмы, матывы, вобразы)(Белорусская государственная академия музыки, 2004) Немагай, С. М.; Nemagaj, S. M.У артыкуле прадпрымаецца спроба даследавання паэтычнага боку камерна-вакальнай лірыкі М. К. Агінскага. Аналіз дапамагае вызначыць эстэтычныя і канцэптуальныя асновы творчасці кампазітара, асэнсаваць яе ў сістэме мастацкіх каштоўнасцей эпохі перадрамантызму.
- ItemСлаўны сын беларускай зямлі (Да 185-годдзя з дня нараджэння Станіслава Манюшкі)(Белорусская государственная академия музыки, 2004) Мархель, У. І., Скорабагатаў, В. І.; Marhel', U. І., Skorabagataў, V. І.Артыкул прысвечаны старонкам жыцця Станіслава Манюшкі на Радзіме. Аўтары падаюць свой погляд на творчасць кампазітара як на неад'емную частку беларускай музычнай культуры XIX стагоддзя.