Весці Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі № 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Весці Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі № 1 by Subject "Белорусский"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemАбходы ў сучаснай народна-песеннай культуры паўночнай Беларусі(Белорусская государственная академия музыки, 2001) Канстанцінава, Т. Л.; Kanstancіnava, T. L.; Константинова, Т. Л.Акцэнтуецца праблема вывучэння песенна-абходных рытуалаў паўночнай Беларусі і ступені іх захавання як масштабнай і жыццяздольнай з’явы нетолькі беларускай , але і ўсходнеславянскай традыцыйнай культуры. Падкрэсліваецца вялікая актуальнасць этнамузыкалагічнага метаду вывучэння беларускіх абходных рытуалаў, паскольку песены і інструментальны кампаненты належыць да іх дэтэрмінантных характэрыстык.
- Item"Дзіўныя бемолі" ў беларускіх ноталінейных ірмалоях XVII стагоддзя(Белорусская государственная академия музыки, 2001) Ліхач, Т. У.; Lіhach, T. U.; Лихач, Т. В.Аўтар прапануе сваю методыку прачытання так званых “дзіўных бемоляў” з беларускіх ноталінейных ірмалояў 17 ст. На думку аўтара, гэта орыгінальная, лагічная, паслядоўная сістэма натацыі, ў якой з дапамогай бемоля пазначыўся першы гук “согласия”, ці вышэйшы гук мажорнага тэтрахорда.
- ItemЛеў Талстой у музычна-харэаграфічнай інтэрпрэтацыі Г. Вагнера - А. Дадышкіліяні(Белорусская государственная академия музыки, 2001) Аладава, Р. М.; Aladava, R. M.; Аладова, Р. Н.У артыкуле, тэма якого знаходзіцца ў рэчышчы праблемы сінтэзу мастацтваў, вывучаецца музычная канцэпцыя балета Г. Вагнера – А. Дадышкіляні “Пасля балю”. Уцэнтры ўвагі аўтара кампазітарскі творчы працэс, у якім разнастайныя літаратурныя інспірацыі, што зыходзяць ад літаратурнайпершакрыніцы Л. Талстога і лібрэта харэографа, атрымліваюць спецыфічнае музычнае ўвасабленне. У такім ракурсе балет Г. Вагнера разглядаецца ўпершыню.
- ItemМузыка Вячеслава Кузнецова. Аспекты стиля(Белорусская государственная академия музыки, 2001) Златковский, Ю.Д.; Zlatkovskij, Ju.D.В статье продолжается накопление теоретических наблюдений над стилем талантливого белорусского композитора Вячеслава Кузнецова. Анализируются различные стороны произведений: фактура, гармония, формообразование, содержательные концепции ряда сочинений.
- ItemО преломлении народно-песенной интонационности в хоровой музыке А.В. Богатырева(Белорусская государственная академия музыки, 2001) Лещеня, Т. С.; Leshhenja, T. S.Рассматриваются различные методы преломления народно-песенной интонационности в хоровой музыке А. В. Богатырёва. Выявляется связь этих методов с жанрово-исполнительским наклонением хорового произведения, конкретной художественной задачей. На основе изучения ладового (мелодико-гармонического) и фактурного уровней хоровой композиции обосновываются метод интонационно однородной координации средств музыкальной стилистики и метод интонационного сплава, базирующийся на синтезе народно-песенных интонационных элементов и гармонических ладов профессиональной музыки.