Весці Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі № 24
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Весці Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі № 24 by Subject "20 ст."
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemКампазітарскія ўвасабленні беларускага сярэдневякоўя ў святле праблемы мастацкага "гістарызму" мяжы XX -XXI стагоддзяў: да пытання метаду даследавання(Белорусская государственная академия музыки, 2014) Трафімчук, Т. Ю.; Trafіmchuk T.; Артыкул прысвечаны пытанню выбару метадаў даследавання кампазітарскай творчасці мяжы 20 - 21 стст., скіраванай да тэмы беларускага сярэднявякоўя. У гэтым рэчышчы прапанава ўлучэнне да ўласна музыказнаўчага разгляду метадалагічных пазіцый сумежных тэорыі тэксту, топікі і семіётыкі.Артыкул прысвечаны пытанню выбару метадаў даследавання кампазітарскай творчасці мяжы 20 - 21 стст., скіраванай да тэмы беларускага сярэднявякоўя. У гэтым рэчышчы прапанава ўлучэнне да ўласна музыказнаўчага разгляду метадалагічных пазіцый сумежных тэорыі тэксту, топікі і семіётыкі.
- ItemКанцэрт для аркестра як увасабленне "духу часу": музычна - культурны вопыт XX - XXI ст.ст.(Белорусская государственная академия музыки, 2014) Дзягель, Т. У.; Dzjagel', T.У артыкуле робіцца спроба выявіць абумоўленасць узнікнення на еўрапейскай музычнай прасторы ў 1920-я гг. новага жанру – канцэрта для аркестра. Прыведзеныя звесткі аб аркестравых канцэртах даюць магчымасць уявіць агульную панараму развіцця жанру ў ХХ–ХХІ стст.
- ItemМетадалагічныя падыходы да перыядызацыі беларускай музычнай культуры XX ст.(Белорусская государственная академия музыки, 2014) Ліхач, Т. У.; Lihach T.У артыкуле разглядаюцца розныя метадалагічныя падыходы да перыядызацыі гісторыі беларускай музыкі ХХ ст. Адзначаецца, што кожная перыядызацыя – гэта ўжо інтэрпрэтацыя, асэнсаванне мінулага з пазіцый сучаснасці. Беларускімі даследчыкамі ў якасці асноўных крытэрыяў перыядызацыі абіраліся: а) палітычныя падзеі (кніга У. Сядуры, падручнік «Гісторыя беларускай савецкай музыкі» пад рэд. Г. Глушчанкі); б) змена стылёвых арыенціраў у музыцы (А. Друкт); в) комплексны метад з улікам самых розных знешніх і ўнутраных (чыста музычных) фактараў (В. Антаневіч).
- ItemІмкненне да прыгажосці як адна з асаблівасцей беларускай музыкі пачатку XXI ст.(Белорусская государственная академия музыки, 2014) Бунцэвіч, Н. Я.; Buncjevіch, N.Артыкул прысвечаны новаму стаўленню да прыгажосці ў беларускай музыцы ХХІ ст. Аўтар даследуе, як павелічэнне каштоўнасці гэтай эстэтычнай катэгорыі ў сучасным свеце ўплывае на тэматыку, вобразны строй, драматургію і выразныя сродкі твораў.