Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Yкраї́нська
  • ru
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Yкраї́нська
  • ru
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Лихач, Т. В."

Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    "Дзіўныя бемолі" ў беларускіх ноталінейных ірмалоях XVII стагоддзя
    (Белорусская государственная академия музыки, 2001) Ліхач, Т. У.; Lіhach, T. U.; Лихач, Т. В.
    Аўтар прапануе сваю методыку прачытання так званых “дзіўных бемоляў” з беларускіх ноталінейных ірмалояў 17 ст. На думку аўтара, гэта орыгінальная, лагічная, паслядоўная сістэма натацыі, ў якой з дапамогай бемоля пазначыўся першы гук “согласия”, ці вышэйшы гук мажорнага тэтрахорда.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Музычная культура беларускіх зямель у складзе II Рэчы Паспалітай
    (Белорусская государственная академия музыки, 2014) Ліхач, Т. У.; Lіhach, T. U.; Лихач, Т. В.
    У артыкуле музычная культура беларускіх зямель у складзе ІІ Рэчы Паспалітай (1921–1939) паказана як арганічны працяг і кульмінацыя тэндэнцый, уласцівых беларускай музыцы XVI–ХІХ стст.; выяўлена тыпа- лагічная еднасць працэсаў, што ў ёй адбываліся, з аналагічнымі з’явамі ў культуры Савецкай Беларусі.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Перадумовы і спецыфіка фарміравання нацыянальнай музычнай культуры Беларусі (сярэдзіна XIX - пачатак XX cт.)
    (2022) Ліхач, Т. У.; Lіhach, T. U.; Лихач, Т. В.
    У артыкуле на падставе канцэпцыі беларускага гісторыка музыкі В. Антаневіч вызначаюцца важнейшыя агульнакультурныя і спецыфіч-на музычныя перадумовы фарміравання беларускай нацыянальнай му-зычнай культуры ў сярэдзіне ХІХ – пачатку ХХ ст., акрэсліваюцца спецыфічныя рысы развіцця нацыянальнай кампазітарскай школы ХІХ–ХХ стст.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Пеўчыя традыцыі праваслаўнай царквы заходнерускіх зямель пачатку XX ст. у царкоўнай практыцы Заходняй Беларусі: Пінскі абіход 1929 г.
    (Белорусская государственная академия музыки, 2022) Ліхач, Т. У.; Лихач, Т. В.; Lіhach, T. U.
    Аўтар разглядае пеўчыя традыцыі праваслаўнай царквы на беларускіх землях як у межах Расійскай імперыі ў пачатку ХХ ст., так і ў 1920 – 30-х гг., калі Заходняя Беларусь увайшла ў склад ІІ Рэчы Паспалітай. Нягледзячы на тое, што беларускія землі ўваходзілі ў склад розных дзяржаўных утварэнняў, падабенства музычных практык з’яўляецца відавочным. Асноўнай задачай у абодвух выпадках лічылася развіццё агульнанароднага спеву, што часткова дасягалася папулярызацыяй рэлігійных песень, сабраных у багагласніках.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback